A140201A14 |
Matemàtiques OAOA al Vallès Oriental II |
2023-2024 |
Seminari. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
7/11/2023 - 28/5/2024 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP del Vallès Oriental II |
|
Nou, 34 1r. (Montmeló)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Oriental II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Grup de docents de centres del nostre territori interessats/des en treballar les matemàtiques aplicant la metodologia OAOA.
|
| |
Objectius |
- Compartir experiències i maneres d'implementar la metodologia OAOA.
- Compartir materials innovadors.
- Crear nous materials.
- Generar sinèrgies entre centres al voltant de les matemàtiques.
|
| |
Continguts |
- Posada en comú com ho fem a cada centre.
- Detecció de bones pràctiques docents.
- Documentació de centre que reculli la nova manera de treballar la competència matemàtica.
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
Avaluació dels materials i/o de les evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
Valoració positiva dels materials i/o de les evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Persones destinatàries |
Personal docent d'infantil, primària i secundària de la zona del Vallès sud.
|
| |
E-mail |
crp-montmelo@xtec.cat
|
| |
ODS |
ODS4 - Educació de qualitat |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
07/11/2023 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
28/11/2023 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
12/12/2023 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimarts |
16/01/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimarts |
30/01/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dimarts |
20/02/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dimarts |
05/03/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 8 |
dimarts |
09/04/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 9 |
dimarts |
14/05/2024 |
1700 |
1900 |
Sessió 10 |
dimarts |
28/05/2024 |
1700 |
1900 |
|
| |